BLÄÄ

Vaknade i morse av att jag mådde riktigt illa. Vilket jag gjorde i går kväll också.
Vid frukosten fick jag springa raka vägen badrummet och där var jag dubbelvikt över toan ett tag. Fan vad äckligt det smakar... Men jag mådde bättre efteråt ;)
Och fan att det skulle vara just idag! Erik Lillebror hae sin lucia på dagis på morgonen och Emilia skulle ju sjunga i kyrkan på deras lucia.
Jag följde faktiskt med till dagis men gick hem en kvart tidigare för att jag började på illa igen. Vad fina och duktiga alla små barnen var! :')
Men Emilia fick jag tyvärr inte höra på :( Eller jo, lite av repetitionen när mamma ringde. Bra det lät :') ♥
Blev riktigt besviken över att inte kunna vara där och stötta dig och se på när du sjunger :(
Första gången som jag inte är med när du uppträder va?
'
hörs nog sen

Kommentarer
Postat av: Emilia

hej! usch vad tråkigt att du blev sjuk! :(

ja, det är nog det tror jag... krya på dig!

//Kram Emilia <3

2010-12-13 @ 15:43:45
URL: http://emiliaaasp.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0