Jaaaayyy!!

Idolfinalen är över!! Vinnaren blev som ni nog alla vet, Jay Smith!! Inte helt otippat, eller hur?
Minnah var bra idag, men Jay var överlägsen.
Vinnarlåten var också bra, som alltid!
På tal om Jay och Minnah, hur är det egentligen med det där om en "romans"?? Det visar väl sig senare.
Hur som helt var det helt rätt som vann.

Dagen har varit bra. Den började med lite mat med klassen ;)   bla bla bla,
Efter skolan blev det en pizza med pappa dennis och micha.
Sen nu i kväll har jag bara varit hemma. Passade Lillebror då även Dennis och Micha var som sällskap.
Till idol blev det en grillad kyckling också. Så ni kan ju tänka er att jag är proppmätt efter all mat!! haha

Och i morgn är det dags för show också!! Premiären var ju idag men jag kunde inte vara med...
Jag får ont i magen så fort jag tänker på den! Vi har ju inte kört igenom dansen helt oich hållet på scenen, och det vi gjorde gick ju inte så bra direkt... Och så vet jag ju inte hur det går med mitt ben. Men nerver ska ju vara ett bra täcken, eller hur?
Kul ska det i alla fall bli kan jag lugnt säga!!!

Puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0