"Julen nalkas i advent och vårt fjärde ljus blir tänt.."

Sitter i mitt rum och lyssnar på lite musik. Är själv hemma med Erik och hundarna.
Mamma pappa och Dennis är och hämtar granen som ska kläs i kväll. Tänk att det är julafton i morgon!
Känns som att det nyss var ju!
Men visst ska det bli mysigt och klä granen och dricka lite glögg och äta pepparkakor med mögelost i kväll och i morgon få äta lite jul frukost hos farmor och sedan fira julen hemma hos mormor och morfar. myys säger jag bara!!
-
Jag funderar faktiskt på att köpa en ny mobil. Igen. ;) Men då en touch. Vi får väl se när det blir. Har ju inte råd med en allt för dyr... :/
Kommer nog in senare och skriver lite, kram!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0