Julen!

Hejsan!
Gårdagens julafton var så mysig :)  Vi var som vanligt hemma hos farmor coh farfar för frukost på morgonen och hos mormor och morfar från kalle anka :p  myys!
Men det tråkiga var att den tog slut så himla fort.. Så fort har min julafton aldrig gått!! Men det var mysigt och det var roligt att se Erik med tomten! hihi
klockan 9 gick jag till Emilia för att vi skulle ge varandra julklappar och lite så. Tack  för julklappen! Det var super bra! :)

Idag har jag bara myst och badat. Och senare ska bara vi i familjen dricka glögg och äta lite pepparkakor och annat gott. Det här blir en mysdag helt enkelt!
-
Dagen före Julafton kläs alltid granen hemma hos oss. Och Erik
hängde det mesta han hittade i glittret ;) hihi
-
Erik fick många roliga julklappar
-
Som vi lekte med idag ;p
-
Och jag har världens sötaste Lillebror! ♥
-
Hejs!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0