Julklappar

Tänk att det snart är julafton!! Igen! Vart tar tiden vägen...?

Jag hämtade i alla fall Erik när mamma slutade jobbet. Sen åkte vi direkt till Mora för mer julklappar. Jag hittade bara till 2 till;) Men i morgon ska vi ner på Rättvik för att köpa det sista. I alla fall för min del.

Haha, det är fortfarande roligt att skriva "önskelistor" tycker jag, då man kommer ihåg vad man tänker på! he he'
Detta önskar jag mig i år:

* Dator (Laptop)
* Systemkamera
* Mikrofon-stativ + trådlös mic.
* Pedal till keyboard (yamaha)
* Lock/vågtång - OBH NORDICA (åhléns)
* Silverarmband
* Lång, mjuk, Stickad halsduk
* Filmer
* Ryamattor till mitt rum
* (Akvarium, 90-100 L) ?? vet ej om jag vill ha el. inte ;)
* En BRA fondation som ser naturlig ut
* STÖRRE RUM!!!! ;p
* Moneeeyy

Det var det mesta jag kommit på att jag vill ha ;p Men det finns säkert mer! Kläder t.ex.
Sen finns det saker jag vill ha som jag vet att jag får ändå, man lär ju tänka smart ;) xD haha

hörs i morgon <3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0