Dans <3 * <3 * <3

Hallojj!

Kom hem från dasen för ett tag sen. Vi körde lite lngre idag för att kunna löära oss avslutningsdansen..
Och gissa vad! Nu är vi klara med hela akrobatiska dansen =D
Men jag är så less på mitt j*vla ben som bara gära ont.. Faaaan!! Ogch showen är om mindre än 2 veckor!!!
Hur ska det gå... kanske finns det hopp... vi får hoppas på det.

Dagen i skolan var även idag helt ok, men det är drygt att gå upp så tidigt.. Men nu är jag hos farmor så det blir ju lite senare..
Och så fick jag mig en glad överraskning dag! I morron slutar vi 11.10:D Så ja tänkte gå på stan och köpa lite leggings och kanske en skjorta som jag vill ha. så är jag hemma vid kvart i 3 :p

Hare! ;p
Hörs i morgon


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0