Falun

Idag kom farmor och hämtade mig vid halv 11 så åkte vi till Falun sen för hon skulle på Rusta & Ö&B ;)
Med mig hem fick jag i alla fall en hund-leksak och ett koppel som jag kan ha på klubben, för det är inte så långt..
Fick även med mig schampot på bilden hem. Jag ville ha ett från antingen Syoss eller TRESemmé Och det blev då TRESemmé =) Schampot  ska bl.a motverka kluvna toppar och det innehåller även vitamin B12, vilket stärker håret och B-vitminer får det ju också att växa fortare.  På tal om hårväxt så vet jag inte om jag ska köpa öl-jäst tabletter eller vitamin B75 (alla B-vitaminer).. Av B75 tar man 2 tabletter om dagen, och öl-jäst tar man 6 st, 3 morron och kväll... Får se hur det blir..
'
Jag rekommenderar verkligen att köpa hårprodukter från TRESemmé  eller Syoss!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0