Fredagsmys

Som ni vet så var jag ju ledig idag. Sååå skönt!:D Jag var hemma själv med pappa och hundarna till runt 2 då mamma kom från jobbet och Erik från dagis :) vid 4 kom även dennis och micha. Vi snackade väl lite och sen blev det att gå ut mde hudnarna tillsammans med Emilia och Jossan =D Men det dröjde inte länge innan vi bestämde oss för att vända om och ta sprken! ;)  Herre gud vilken "tur"!!! haha     Rolig kväll tjejer!!<3<3
Sen drog jag och Emilia hem till henne för att kolla på idol och sjunga lite(y), lite fredagsmyyys :)
Kollade även på mobiler och vi hittade en braaa mobil som Emilia funderar ¨på att köpa=) Jag funderade på en lika dan förut men tyckte att den var "för" dyr. jag hade inte råd dvs.. Hoppas du får den Emilia!! ;D

Idag åkte i alla fall rätt person ut ur Idol! Elin. Det var på tiden! Hon är jätte duktig på att sjunga, rösten är fin. Men gillar inte "henne"..   Men personligen tyckte jag att Olle var sämst idag.. Synd nog..
Och Jay var bäst.
Så HISS på Jay och DISS på Olle för denna fredagens Idol. Får väl se vilka som hissas och dissas nästa vecka!

En liten bild på Erik från 2:a Augusti förra året!=) 18 dagar gammal <3

På måndag blir han 1 år & 4 månader. Tänk vad tide går fort!


Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE [FOTO]

awe gullig bild! :)

2010-11-13 @ 11:17:21
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0