Morgon trött

Hur fan kan jag vara så morgon trött!!!!!!? Jag orkar inte kliva upp på morgonen men jag gör det ändå. För att jag måste. Nu sitter jag i skolan och känner verkligen att det är måndag. Långt till fredag. bläää..

Gprdagen avslutades i alla fall med en promenad med Emilia och hennes familj(och hundar hade vi så klart med oss). Sen blev det lite mys hemma innan jag la mig. Men jag somnade inte för än efter halv 1!! sov 5 timmar alltså. Inte konstigt att jag är trött...

Efter som att vi inte börjar för än 9, så tänkte jag jobba lite med arbetsmiljö..-rapporten. Lika bra va?

hörs i kväll

Kommentarer
Postat av: laila

Händer något kul ?=)

2010-11-15 @ 10:39:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Hanna Malmsten

Jag är också jättetrött! Idag sov jag hela dagen haha, tur att man är student och inte har föreläsningar varje dag...

2010-11-15 @ 17:00:05
URL: http://www.hannas.nu

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0