:)

Hejsan!

Jaha, då var ännu en helg över, och marknaden också!
Igår fick jag med mig en ring och lite hundgrejer hem, och idag en nämnbricka till Tessans halsband och en påse brända madlar..

Går dagen började i alla fall med toa-vakt med Emilia och Sandra, och sen marknade med Emilia=O)
 På kvällen blev det att gå ut på Rättvik med Emilia Emma och Sanna =D
Men det var itne så mkt folk, och dpm flesta skulle till krogen vid 11 halv 12, så det var u bara att dra hem när det ändå inte var ngn mer ute.. Men det var i alla fall kul att göra ngt på helgen i stället för att bara sitta hemma hela tiden(Y) Men nästa gång ska jag ha revansch! haha
 Ska föröka få in Emilia på gymnasiefesten nästa gång ! ;) Det ska nog gå bra! hahah

Var ut lite i fredags kväll också, men det var typ helt dött.. hehe'

I morgon äre skolfoto också! usch, jag blir aldrig nöjd, men vem blir det?

Ha det bäst<3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0