Fredag!!

Äntligen är det fredag! Något spm betyder helg, som betyder sova!!
Behöver ju liksom inte gå upp 6 på morgonen i morgon..
Och på tal om morgon-dagen så anmälde jag mig till danshelgen igår. Jag tror det kommer bli jätte kul!!
  På söndag ska vi vara på gokart-banan vid 2. Så då kan man sova ut och ta det lugnt innan=)

Idag har vi i alla fall matteprov på bråk.. Blää. så jäkla mktatt komma ihåg ju!

I kväll blir det somsagt att åka till farmor och äta lite god tårta. Men mamma mår inge bra så vi f¨r väl se om hon kan följa..
Efter det blir de i alla fall IDOL!:D


Om det är någon som är intresserad av att komma till Kulturpalatset Persborg i Rättvik i morgon och på söndag så kan man anmäla sig på: [email protected]
Skriv bara in namn, adress och telefon nr. Det kostar 100 kr om man är medlem och 200 om man är ikke-medlem. Helt sjukt billigt för en sådan dans-helg! Man får mat där också.

Hörs sen..


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0