FREDAG!!

YES! Äntligen helg! Marknad, sova, kompisar... leva livet!

Efter skolan gick jag lite på marknaden, och fck med mig ett par mysiga vantar hem.
 Sen blev det att ta bussen hem för att direkt byta mo och gå till Emilia, smika sig och sedan åka ner till hennes mormor och oh äta lite god mat:) Sen blev ut på Rättvik:D Men det blev doch bara till 8..=( Emilia blev lite dålig och sen skulle hennes föräldrar åka så.. Men vi ska försöka att ta oss ut i morgon om hon är bättre då=) HOPPAS!!!!

I morgoin ska vi i alla fall åka ner på marknan' :D Men först skulle Emilia sitta toalettvakt i 2 timmar.. Blää, men jag jag sitter där med henne. Sen blir det bara roligheter!!

Vill ha en ny jacka! En svart, snygg jacka.. haha men det får väl bli sen..

Nu ska jag försöka att få Emilia att blir lite piggare!

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0