God morgon

Sista dagen i skolan nu då! taggad inför lovet!!

Sitter just nu i skolan och man kan väl säga att jag vaknade för 20 min sen på bussen. Det är så skönt att sova på bussen!Känns inte som att det tar så lång tid att åka heller. Plus att jag fick så lov att gå upp kvart i 6 idag, så det var skönt att sova lite extra.. aja, whatever

Får se om vi ska ner i kväll, jag hoppas i alla fall att Emilia vill ner!!

Funderar på att köpa en ny jacka på hm idag också.. Har egentligen inte råd med sånt nu men jag får studiebidrag idag, och jag vill ha en ny jacka så.. Vi får se.

Saknar min säng och min Tessan just nu. Tänk omm an kunde ligga hemma och sova nu ist..


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0