Hemma.. :)

Tjenare!

Nu är jag äntligen hemma från skolan, och har åkt hem från farmor för att sova hemma:) Dessto värre blire i morgon.. Då ska jag upp så jag hinner med bussen hemifrån kvart över 6 på morgonen i stället.. jobbigt'

Har i alla fal spelat lite piano nyss (y) Och ätit lite flingor, men e fortfarande lite hungrig.. Mamma ska göra lite hamburgare senare :) haha vi som svarde på frågor om hur våra middags-tallrikar såg ut varje vecka (idrotts-teori), dock fanns inte hamburgare med på min meny ;)

Jag provade för resten ett par höga converse idag, och jag har ju stl 6 (39) på mina låga.. Men gissa vad! Jag hade 5½ (38) på de som jag provade idag! :D Vilken possetiv överaskning! Vet inte vad det blir för färg, funderar på röda, men det blir inte att köpa dom för än i vår, så jag hinner nog tänka ett tag till;)

För resten så såg jag mobilen jag vill ha i butik igår! Den var större än jag trodde. Men det var en bra storlek:) Äre toutch så skare ju vara lite skärm på den också!

Och halsduken jag beställde är slutsåld!!! FAAN! vad gör man nu..

Men shit, jag skulle bara in och skriva lite kort.. Det går verkligen inte!! haha

Ska träffa Emilia sen också:)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0