Måndag

Måndag igen då.. Något som har både possetiva och negativa sidor..
Det possetiva är att det är närmnare dansen, som är i morgon.. Och NBK, men vi åkte inte ner i alla fall..
Det negativa är, skola, går upp as tidigt på morgonen!! Och att pappa har åkt till Sälen igen:(

Lillebror har 39 graders feber, spydde som fan igår! Jag hde precis tagit honom och skulle sätta mig med han i knät för han mådde inge bra. Sen spydde han lite på sig själv, sen spydde han rätt ut!! Hela, verkligen hela mitt högra lår var kletigt av spyor, och det andra låret, och det rann i soffan mellan låren, och in i trosorna! Å fyfan!!!
Å upp i tröjan och linnet vid rumpan... Herregud vad jag tvättade mog efteråt!! hahaha men fy vad äckligt det var! Men stackars Erik :( Han blev jätteledsen.. :'( :'(

Hade teeri på yrk idag i alla fall, och slutade en timme tidigare :D Sköönt, men jag mådde asilla när jag kom hem, var väl pg.a bussen...

Börjar för resten få kläm på; "River flows in you" På pianot! Det är en av de bästa pianolåtarna som gjorts måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0