Snart helg..

Tjenare!!

Efter skolan skulle jag ju till Miljönären, men dom var itne där.. hmm'
Träffade Emilia och Sandra på station i Rvk så dom följde med mig. Sen gick vi och hämtade Tessan och mina grejer. Sen var det bara att gå ner till bussen igen för att åka hem.. Väl hemma lekte jag med superglada Lillebror en stund, sen kom pappa hem och sen blev det en skööönt dusch!
Fy vad jobbig idrotten var idag! Jag körde slut på mig helt. Men kul vare!

I morgon är det fredag!:D wiihooo! =Helg=Sova=Kompisar=IDOL!... MEN... Jag fick reda på att Alice.. har hoppat av Idol!!! Fyy fan vad besviken jag är!! Hon som var min favorit!! Så nu får Minnah komma tillbaka..
Gud vad tröökit.. Får väl hitta en andrahandsfavorit.. blää'

Nån dag under helgen kanske jag och Emilia dra ner till Rvk och simmar och bastar:) Sköönt

Hörs (troligtvis) i morgon!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0