SNÖÖ!

Skola som vanligt idag, gick fort i alla fall.. Men hade verkligen ingen lust att gå upp i morse!!!
Men i morgon äre näst sista dan innan helgen:)  Guud vad fort det går!
 Efter skolan drog jag direkt till Emilia och hon berättade världens historia.. Herre gud! Stackars dej..
Åt där och sen åkte jag ner till Rättvik så det blev inte att träffa mamma och Lillebror idag.. synd..'

Men nu över till ngt mer intresant..
SNÖN har kommit och lagt sig!!! Herregud! Kallt och snöigt idag! OCh lver dagen har det hunnit frysa på riktigt nere i Rvk. Det var verkligen isbanor! Kul med snön, men också jobbigt, och kallt.. hihi när jag kom från falun såg vi några riktiga entusiaster! Det var en pappa som drog sitt yngste barn på en pulka;) haha xD Det lilla vita som fanns där sklulle verkligen brukas;) det var så roligt'

Nu ska jag kolla på lite kläder tror jag;)

hörs


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0