Städning!

Idag har jag varit lite barvakt till min älskade bror!
Vi busade lite och sen började jag byta sängkläder och storsäta mitt rum. Tog ut min stora matta, keyboardet, lite olika möbler och skurade. Så man kan verkligen säga att det är fräscht nu! Sköönt :') Lägga sig i en nybäddad säng och veta att hela rummet är rent.. När mamma och pappa kom hem skulle jag i alla fall gå ner med Lillebror till dom, så skulle jag sätta mig på en stil i köket.. och vad gör jag! Jag sätter mig så häftigt att stolen hoppar upp lite och rätt på min lilltå som kläms så att huden försköts lite! ajajajaj!!! Så nu är den "lagom" svullen... Hoppas bara att jagkan ha mina converse på mig i morgon i alla fall..

Nu ska jag göra det sista på uppsatsen..

Ha det!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0