Träningsvärk!!

Herregud vilken träningsvärk jag har efter gårdagens dans!! Inte konstigt heller med tanke på att vi dansade 5 timmar i streck! Sen blev det massa kul på kvällen, och LÄSKIGHETER!! usch..
Tack alla som var där för en jätte bra dans dag i alla fall! Det var jättekul!<3

Idag skulle ju jag och min familj(inte erik då xD) åka gokart med pappas jobb, men pappa mådde inge bra i morse så det blev inget:( Tråkigt!!
 Jag sov i alla fall hos Emilia i natt och vi kollade på vingar av glas;) myys<3
Idag har vi bara tagit det lugnt.. Vaknade vi halv 12. åt lite, kolalde i en bok, stretchade lite mm.. Vi satt inte en fot utanför huset för än vi halv 7 då vi tog en promenad med hundarna runt gärdsjöbyarna. Härligt!

Har ont i halsen nu också.. Började känna av det igår kväll också..
 Och i morgon är det skola, igen.. Herregud vad helgerna går fort! Inte klokt asså!

Ha det bra, vi hörs i morgon..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Läskigheter?:P

2010-10-20 @ 20:40:22
URL: http://bruhnflikka.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0