Dans!!

Tjoho!

Idag blev det att  åka ner till farmor igen. Men had eju glömt att runga dom så dom var inte hemma när jag kom, haha' men jag fick bara vänta i typ 10 min..   I alla fall så tog jag cykeln ner. Så det blev att cykla en mil (y) Och Tessan fick springa, :p

Tidigare i dag har jag haft Lillebror när mamma jobbade. Efter som att jag var ledig. Å heregud avd kul vi hade!! Haha!!!!!!! Tessan var så usig och Lillebror med! Åh vad roligt det var!
När mamma kom hem blev det "subway" mackor med kyckling. Muuumms!
Så kollade jag på gamla foton, som jag visade för mamma sen, mysigt:)

I kväll åkte jag i alla fall och provade Akrobatisk dans. Men vad roligt det var!:D Tror att jag ska fortsätta på det och inte börja på Modern igen.. men jag vet inte heller.. Men det varkligen kul,  och man lärde sig saker genom hela lektionen, och ma fick mer mod till att våga. :p svårt att förklara. Men kul var det! Ska absolut dit nästa vecka igen!

Idol var i alla fall väldigt bra idag! Ja hoppas så klart på Alice (min favortit) Och så tror jag att Andreas går vidare också.

Ha det så superbra!!

Ps. skola i morgon..-.-'


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0