Lööörrdaag :D

Tjo!!

ÄNTLIGEN HELG!:D
Vaknade upp hos Emilia i morse=)
Vi pratade en stund innan vi åt frukost, lyssnade på musik, gjorde oss i ordning för att sen åka till Rättvik för att köpa garn och lite så. Emilia och Catrin skulle tydligen börja sticka, vilket passar bra efter som att jag ville lära mig att sticka=) ska ner och köpa vitt garn under veckan tror jag, så att jag kan göra en rund halsduk :)

Igår blev det vekligen FERDAGSMYS, med Emilia, framför Idol med lite ost och Kex:) Sen blev det film: "Se upp för dårarna" haha det var då mint 6:e gången jag såg den xD Men den e ju så bra!

Nu ska jag till Emilia:) Vi tänkte kolla på "Män som hatar kvinnor"

Ska inte beställa den där halsuken från haléns i alla fall, blev den från HM som jag tänkte på från allra första början:)

Kraam


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0