Skola, Erik, vovvarna=)

Tjoho!

Idag vare ju som sagt skola. Shit vad slut jagvar när jag kom hem! Och den sista timmen i skolan var så seg! Jag var så trött så jag kunde somna!!

När jag kom hem var i alla fall mormor och morfar hos oss:) Men de skulle till och åka:p
 Jag och mamma gjorde några egna "subway"-mackor med grillad kyckling då. Såååå gott!!!!! <3
Efter blev det direkt att gå ut lite:) Jag lekte med hundarna och lillebror medan mamma spolade av bilen. sen var det dags för mamma och Catrin att gå ut och gå så jag duschade Erik sen satt jag mig här och redigerade lite bilder som jag nu lagt ut här nedan.


När mamma kommer hem blir det lite dans med Zumba xD Men det är faltiskt kul!

För resten, Alliansen vann.. Bläää, men det visste man ju att dom skulle göra.. Men det är så orättvist! Dom var ju 4 mot, de röda som var 3..



















Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0