Äntligen vår!

Shit vad länge sen det känns som det var sen jag srev sist!! Men jag har fortfarande inte fått tillbaka datorn vilket känns skit trist, men jag hoppas på att få den nästa vecka =)

Veckan har i alla fall varit, vad ska jag säga? UppOchNer verkligen. Var på praktiken i måndags och sendan låg jag och typ hela övriga familjen i magsjuka tills i torsdags. Inte kul...
Men nu är vi friska och jag och Emilia har ganska nyligen kommit hem från en lååång moppetur. Åkte omkring lite i Rättvik. :p
Igår åkte vi också ner och satt oss på Majas pizza och åt riktigt goda (och stora) pizzor :)

Visst är det härligt nu når våren är här! ÄNTLIGEN säger jag bara!! Nästan all snö är borta på gården, solen värmer jätte skönt och jag har redan sett fjärliarna flyga omkring.

hörs! <3<3

Kommentarer
Postat av: Ida

HEJ!!

Säljer nu sommarens, förmodligen sötaste klänning. Denna var tänkt som min studentklänning och det gör ont i mig att den är lite för stor för mig. Istället för att skicka tillbaka den kanske det finns någon annan student där ute som vill köpa den? eller någon som bara vill ha en sjukt söt klänning till bruna ben och party kvällar i sommar. Kolla in min blogg för mer info:)

2011-04-09 @ 21:06:16
URL: http://allaslillaidaa.blogg.se/
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

ja äntligen vår :D <3 <3 <3

2011-04-10 @ 17:14:30
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0