GLAD PÅSK!

Hejsan!!

Har ni en bra påsk? Det har i alla fall jag =) Sitter hemma hos Emilia just nu och kollar efter svenska vilja dju- och växtarter som börjar på y. Men finns finns inte en enda en!!!! Eller jo, 118100 sa att "yxlägg" var det samma som gullviva :p
Men ingenting på internet...  Hahah det låter väl som en rolig påsk x)
strunt i de nu. Vi har i alla fall grillar med min famlij nu på efter middan i Ensen vilket var suoergott!! Och så har vi två solart i nästan tre timmar ute på altanen idag. Såååå skönt! Men det var as varmt fast man bara låg i underkläder ;p
Och nu kommer vi ju att ha ett helt påsklov också =D Fast jag har haft det sen i tisdags ^^ Så mitt blir i nästan två veckor :D
   Ikväll ska vi sova i Ensen igen och Emilia kanske ska sova med mig i en egen stuga också. myyys i så fall ;p

Och datorn kan man ju undra när vi ska få tilllbaka. Så drygt att inte ha nån dator. OCh så kan man ju inte blogga heller! Tråkigt -.- Men jag lovar att börja riktigt igen när den har kommit =)

Och ni frågade ju om jag märkt nån skillnad på håret sen jag började med silica. Och nu är det nästan slut på paketet och mitt hår har växt en cm. Och det är på två månadeer så det är inte mycket. Silican har inte hjälp till med hårväxten. Men den hjälper ju till att stärka håret och naglarna och den är också bra för huden. Så det var ändå värt att köpa den. Men det är inget jag kommer att köpa igen. Ingenting jag rekommenderar om ni vill att håret ska växa snabbare.
Bara så ni vet :)

Men vi hörs så snart som möjligt!! <3


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0