miss u!

HEJ!!!

Nu är jag inne på datorn för första gången på en vecka! Sitter just nu på en skoldator.
Vi har nämligen lämta in datorn för att ta bort alla virus vi fått... Men det hemska är att hela hårddisken har kraschat!! Så allt är borta! ALLT!!! Hemsk va!!
Så nu får man börja om från början... Men som tur är hade jag redan lagt över alla familjebilder och allt från Eriks födsel på ett usb-minne. Men allt annat som är fr
ån för två år sen till nu, är borta.... fy faaan.
Men det är som det är.
Hoppas i alla fall att datorn är klar snart! OCh så ska vi ju skaffa ett nytt internet, men då blir det kanske mobilt i alla fall... suck' Men jag vägrar ha tele 2 igen så då får det väl blir telia.

Festen i fredags var i alla fall toppen!! Förfest med lite brudar och två gamla killkompisar och sen bar det av på gymnasie fest :) Ni får nog bilder sen när jag har fått datorn!

Har saknat er, men jag kommer tillbaka så fort jag fått datorn så klart!!

Kisses!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Är det rätt att gå tillbaks till någon för trygghet? Eller ska vi vara skeptiska mot vad som hände när någon går ut med en anklagelse i sin blogg?

BÄSTA ÅSIKT FÅR EN LÄNKNING!



tyck till : http://feliciaaulen.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html

2011-04-03 @ 14:58:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

hejsan sltnos! allt bra med dig idag? :) Hoppas att du får en bra helg! :D

2011-04-08 @ 23:22:38
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0