Värme!!

Hej alla bloggare och icke bloggare! Har saknat er.
Jag har tyvärr inte fått tillbaka datorn än, surt som fan men inget jag kan göra nått åt...

Jag kan i alla fall glädja mig med att värmen har kommit på riktigt!! Vi hade 18 grader här som mest idag, i skuggan. Gissa om det var skönt att sitta i solen och sola på Emilias altan i shorts! Så himla härligt!!
Och så är det ju snart påsk lov också. Jag går bara måndag och tisdag nästa vecka och sen är det brytdag, och studiedag på onsdag och torsdag. Och på fredan är ju alla lediga. Så det blir ett långt och för hoppningsvis varmt lov!

Har köpt lite nya kläder ni kan får se när jag fått min dator :) Bland annat ett par jätte snygga jeans shorts :D

Hoppas att ni har fått en bra start på våren! <3

Avslutar med några bilder från förra sommaren :)








visst längtar man till sommaren? :)


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0