Fredag kväll

Sitter med mamma och pappa och kollar på nått program om djur. Ganska intressant faktiskt!
Har nyss duschat och klippt topparna lite, typ en cm. Men det är lite slitet och skulle gentligen behöva tas av 3 cm till (i alla fall underhåret). Men det tänker jag då inte göra när håret har börjat växa ut. Äntligen!! Men när det har blivit längre klipper jag nog det lite till ;)

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Bara varit hemma och sen tog jag, Erik, mamma och hudarna en promenad en timme. Varmt som tusan! Så har vi väl handlat lite bara...
Får väl se vad som händer i morgon!

Minns ni för resten väskan jag sa att jag kanske skulle köpa? Den från gina. Jag köpte den inte för att axelbandet var lite stelt men jag ska nog köpa den ändå tror jag! Jag hade tänkt att kolla på den igen i Falun.

God natt!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0