Fredag

Sorry att jag inte skrivit idag men har inte varit inne på datorn för än nu! (så kanske jag inte har nått intressant att skriva?) ;)
Dagen har väl i alla fall varit helt ok. Tagit två cykleturer med Tessan och en promenad med Mamma Eirk och hundarna. Sen måste ajg bara tipsa om en supergod smothie jag gjorde idag!
* ½ dl hallon
* 1 dl yoghurt
* ½ dl mjölk
Dock hade jag i en hel dl hallon och lite mer än ½ dl mjölk och en liten skvätt till med youghurt, för att det skulle bli lite mer. Så gjorde jag samma sak med blåbär nu på kvällen. Supergott!! Men inget slår hallon!

I morgon vet jag inte vad som händer. Alltid blir det nått?
Hade velat åka till kupolen med mamma då men hon kan ju aldrig åka. Alltid är det nått att skylla på. Snart tar jag nån annan med mig och tar tåget dit tammetusan. Vill ha kläder nuuuu! Har extremt behov nu kan jag säga! haha

btw Nu sitter pappa och kollar på nån värdelös film på Silver (världens roligaste kanal -.-)



på nått sätt så blev bilden lite läskig när jag kollade den på bloggen :o





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0