Söndag, igen

Dagen har gått superfort!! Ändå har vi (Emilia och jag) inte gjort mycket alls! Vaknade, åt frukost, såg på film. Ja, det. Sen har jag haft Erik ett tag och nu har vi nyss cyklat. Emilia håller på att ta en dusch så jag passar på att blogga lite.
Har dock inte mycket intressant att säga men... ;)

Jag har i alla fall bestämt att jag ska spara till en ny mobil och det blir nog htc wildfire. Och den här gången hoppas jag att jag lyckas! ;) Men jag ska försöka käna ihop litepengar så det går lite fortare. Bra i alla fall att ha ett mål att sträva mot! (som går att lyckas i relativt lätt...)

Och i morgon börjar skolan igen. Blööö. Men det är bara att bita ihop. För en ny helg kommer ju alltid!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0