Nytt till garderoben! =)

Nu har vi varit hemma ett tag och jag är as trött efter dagen!
Men här är i alla fall det jag köpte :)

H&M


skjorta - 199:-


Jeans - 249:-


hatt - 99:-


kofta - 149:-

Gina Tricot

topp - 199:-

Cubus

kofta - 199:-

New Yorker

stickad kofta - 199:- (Ni får nog stå ut med att bilden blev suddig =/ )


Spetslinne - 139:-


Linne - 99 :- (det ser nog längre ut på bilder än vad det är egentligen)

Only

Trosor - 149 :- för 3 st

Kicks

örhängen - 35:-

Det var det jag köpte :)

Hade tänkt ätt köpa en ring, en bh och ett set med örhängen som jag har sett på hmi Falun också. Med dom fanns inte På kupolen så jag får ta det i falun i stället :)


på vägen dit

Kommentarer
Postat av: katta

nice hatt! vart är det ifrån?

2011-08-21 @ 21:07:29
URL: http://kkatta.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0