trök???

Bara för att jag inte har något liv, och för att jag inte kan sova för att jag lagt mig redan.
Hittade nån fråge-grej på nån sida.
'

1. Hur gammal är du om fem år? 22år

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Erik :p

3. Hur lång är du? 169 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Så som i himmelen

5. Vem ringde du senast? Pappa

6. Vem ringde dig senast? Emilia tror jag

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Det är nu två dagar kvar på din nuvarande prisplan, sedan ringer du med Comviq Bas. Du behåller         ditt saldo. Mvh Comviq....... kul ;)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms till de flesta

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta =)

10. När såg du senast din pappa? I förmiddags

11. När såg du senast din mamma? Nyss

11. Vilken ögonfärg har du? Ljusgröna (kiwi typ) med en blå ring runt om

12. När vaknade du i dag? Lite efter 10

13. Vilken är din favoritjulsång? haha ingen aning

14. Vilken är din favoritplats? Vet inte, på en plats med någon jag tycker om? =)

15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte, har ju besökt alla? ;)

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Här om kring, sthlm eller kanske västkusten? ;) vet inte :P

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret (som nu...)  och mina blommor i fönstret xD fast blommorna skrämmer mig inte nu.. x)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Videon jag la ut i förra inlägget ;)

19. Hur stor är din säng? 90 tror ja... Nu förstår ni varför jag vill ha en ny säng...

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar =)

'

Jag har aldrig...

... ljugit: Jo

... varit tillsammas med någon: Jo ;)

... stulit min kompis kille: Aldrig! :o

... snott något: jo =/ ett tuggumipaket för många år sen. hehe.. ångrade mig efteråt så klart!

... åkt cykel utan hjälm: Jo ;)

... åkt moped/cross/mc utan hjälm: Jorå ;)

... slagit någon: jo hehe

... snott prit från mina föräldrar: joo...

... gjort något jag ångar: jo. allt för många gånger

... sårat min bästa vän: Det hoppas jag inte vännen! <3<3

'

Jag älskar...

... mina nära <3

... kramar

... känslan av lycka

'

Så förstår jag om ni inte läste... ;)

'


hemma i köket, igår


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0