Blutsaft

Meeen gud vad glad jag blir! Hade precis värmt det det sista av tacon från i helgen. Var så himla sugen på det. Och vad händer!!? Tallriken åker ner på mattan. UPPOCHNER! Men jag räddar det som går och käkade det ändå. Det var ju trotts allt inte allt som hamna på mattan. Hundarna blev ju glada i alla fall...

Anyway, dagen har varit bra. Började med idrott en och en halv timme. Var faktiskt kul idag :) Och sedan var det naturkunskap lika länge. Inte lika kul... Redovisning och en film. Helt okej ändå.
Efter skolan gick jag och köpte blutsaft, för jag är nästan säker på att jag har järnbrist. Har hört att man blir dålig i magen av järntabletter så jag kör på blutsaft i stället, i hopp om att känna mig piggare och friskare!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0