curly hair

Som ni säkert sett så bloggade jag inget igår då jag varken hade tid eller ork. Fullt upp hela dagen!
Vaknade upp hos Emilia och sen hem nästan dirket efter som att Dennis och Sara var här. Lite  sent "julfirande" med dom :)

Sen blev det Emilia igen. (sov där inatt också btw) Vi såg på filmen Kyss mig innan vi somnade också, vilken var en bra film. Rekommenderas!

Idag när vi vaknade kom mamma och Erik med hundarna hem till Emilia och sen skulle vi ner till Rättvik lite. Så det blev fullt upp direkt på morgonen!

Nu har jag i alla fall nyss duschat och sitter och funderar på vart jag ska köpa micsladden. Har hittat några internetbutiker, men det är så dyr frakt...

Typ så här ser mitt hår ut när jag inte gjort nånting med det. Naturligt lockigt.

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0