dagen

Sitter och funderar på dansen... på scenkläder och hur det blir med dansen i morgon.
Det är ju show om 2 veckor!!

Idag börjades dagen med idrott, som jag och Paulina höll i. Gick helt okej. Sen hade vi naturkunskap och idag fick vi faktiskt mycket gjort vilket kändes skönt enda till vi skulle spara att på min mail och det inte sparades ändå på nått vänster. KUL! Så nu får jag väl skriva om det hemma. Och redovisningen är nästa vecka. yeeyy...
Stannade kvar i skolan efter lunch fast jag redan slutat och pluggade lite i bibblan...

Nu har jag nyss varit barnvakt till Erik hela eftermiddan/kvällen. En del bus, och dans :)


idag har jag på mig min nya tröja från H&M

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0