Dan för dopparedan ♥

Tänk att det är julafton i morgon! Helt sjukt vad juletiden har gått snabbt... Idag har jag i alla fall slagit in alla julklappar så nu är det klart. Men när jag precis blivit klar och gått ner. Så går mamma upp och lägger Lillebror (som inte somnat) i deras säng. Så hör jag att det prasslar från övervåningen. "nej bara inte..." Jodå! Där stod han och uppnade en julklapp han! Gissa om jag blev sur... Men nu är den inslagen igen.

Efter en ganska värdelös dag ska vi snart klä granen och ha uppesittarkväll (efter som att det är det i hela Sverige idag) och göra julskinka och lite sånt. Myyys :)

lägg märke till mina extremt snygga grisar och bocken också haha x)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0