Onsdag 7/12

Sitter i vardagsrummet och pratar med min käre bror på fejjan med topmodel i TVrutan...

Idag har vi i alla fall hållt på med grupparbetet i skolan hela dagen. Vi drog hem en timme tidigare också. Skönt! Och skolan har jättemycket datorer, men inte kan dom funka som dom ska. Inte en enda! Så det gick ju en aaaning segt med arbetet idag...

Och som några av er redan vet så försöker jag ju att inte äta godis på vardagarna från måndag-fredag kväll. Men det har gått åt h****te de senaste veckorna. Särskilt förra veckan. Fy på mig! Men nu är suget ltie mindre och jag har klarat mig sen i söndags. Och suget blir midre och mindre för varje dag. Så för er som också försöker med detta så rekommenderar jag att ALLTID ha tuggummi hemma och att ha något att göra hela tiden. För oftast beror småätandet på att man inte ha något att göra. (!)
Så stå bara ut. Det kan vara så jobbigt ibland men det känns ju såå himla bra varje kväll när man lägger sig och vet att man tagit steg frammåt!

Ikväll ska Emilia sjunga på avslutningskonserten på Rättviks musikskola. Så det ska jag så klart ner och se!
Good luck!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0