ännu en sjuk dag...

Jag blev hemma idag med. Idag har det varit mest feber och jag har varit snurrig hela dagen. och huuur trött som helst! Får väl se om jag tar mig till skolan i morgon. Påfredag vill jag verkligen vara frisk!! För då skulle ju jag och pappa köpa en graderob till mig! Och jag kommer hamna efter i skolan också... Plus att jag vill har kul i helgen och inte ligga hemma och va sjuk...
'
Just nu sitter jag framför top model 11. Super bra!! Sen blir det ju Glee också. Roligt roligt
'
Jag saknar Persborg så mycket! Vill dit och dansa! Men nu är det så här att shema var jättedumt och jag vet inte om jag kan gå den här terminen bara för det... Och det är den sista terminen på Persborg också!!! Sen kommer vi flytta dansen... Man blir ju nästan tårögd av tanken :(
'
Åh! Jag måste bara berätta att vi klippte Erik för första gången idag! Visst var det lite tråkigt att klippa av lockarna, men de ligger tryggt förvarat i ett kuvert. :p
'
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0