Falu'

Goood kväll!
Idag var jag ju i skolan vilket blev en tråkig dag... Men direkt jag satte mig på bussen hem så ringde jag Emilia och vi pratade ändra tills jag satt hemma och skulle äta. Sammarlagt 1½ timme. Bra tycker jag! x)
Efter att jag hade ätit och duschat tog jag en sväg till henne och kollade lite på Stylisterna. Bra program :)
Och nu ser jag att det blir top model om 9 minuter! wiiioo!
Just nu sitter jag och fixar med lite musik.

I morgon tänkte jag ta en tur på stan i falun -somvanligt, men jag tänker stanna längre nu- så det innebär att jag tar sena bussen kvart i 4 hem. Blir i alla fall 1½ timme! =) Måste fixa lite ny Nivera lotion och lite sånt.
Och jag kan inte bestämma mig om jag ska köpa nya converse nu, eller om jag ska vänta, men jag trooor jag ska vänta lite till...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0