Gamla bilder

Kollade nyss på top Model 11. Dom kan verkligen lura en asså! Tur att Elina fick va kvar :')
'
Kollade lite på gamla bilder på mig också. Hur kan man ta så fula bilder på sig själv och spara? Och tycka att de är snyggt!? haha, hur man var förut asså...
Här kommer i alla fall tre.
Okej. Ansiktet, NOT GOOD, men fick så lov att ta den, solblekt hår och lite färg i ansiktet, och dessutom kommer jag ihåg att jag skulle försöka göra mig lik Kelly Clarkson som är på bilden bakom mig. haha, miiiisslyckat
1½ år sen
-
kommer ihåg när jag skulle ta den bilden. Hemma hos Emilia som för
tillfället var på neder-våningen.
2 år sen
-
Där skulle jag ta kort dagen innan jag skulle klippa av mig håret.
Om jag inte minns helt fel så hade jag liiite ångest ;)
4 dagar innan förra bilden. 2 år sen
Tänk om jag inte klippt av mig håret, utan bara toppat. Nu två år
senare hade jag inte behövt spara ut, för då hade jag haft långt hår för länge sen.
Men jag tror att jag fick långt hår ännu en gång efter det som jag sedan klippte av...
'
I morgon ska jag till skolan har jag bestämt mig för. Om jag inte mår dåligt igen. Idag har jag mått bra förutom att jag har mått illa typ 2-3 gånger. men nu är det lugnt! Och efter skolan blir det ju äntligen köp av garderob till mig! Och förhoppningsvis kan vi även åka och hämta ut paketet med kläderna från H&M och mitt jotex paket!
'
Hörs i morgon, puss

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0