Lördag igen! :)

Är i mitt rum och lyssnar på musik med Lillebror. Just nu är det Nirvana - Smells like teem spitit som går på högsta volym. Erik verkar gilla det iaf! haha han sitter i min säng och diggar xD

Idag hade jag tänkt åka ner och träna men jag vet inte om jag orkar. Vi får se.
Men en promenad med hundarna blir det nog i alla fall! Nu är det ju varmt också :D Äntligen!!

Igår gjorde jag ju om på min blogg vilket känns bra. Men jag ska nog göra om liiite till också. Men det får bli sen i så fall.


Kommentarer
Postat av: BeautyByN

Ha en trevlig Lördag! Kolla gärna min blogg, handlar bl.a. om skönhet och tips som kommer så småningom med :)

2011-02-26 @ 15:48:18
URL: http://beautybyn.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0