LOV!

ÄNTLIGEN ÄR DET LOV!! Ska bli så skönt!!

Skoldagen var rätt bra, med ett prov(duskusision) på en bok jag itne läst! haha men det gick bra x) som tur var skulle jag bara förklara språket i boken och jag läste det 15 första sidorna så.. haha
Sen hade vi en redovisning på engelskan som gick rätt bra. Men nu ska vi inte prata nå mer skola! För nu är det looov! :D

I natt vid kvart över 2 vaknade jag av att det durrade i mobilen på sängbordet. Då hade jag fått 10 lika dana sms från Dennis där det stod "ring om 20 min".
Tänkte inte mycket på det, men sen kom det ett till sms där det stod: "viktigt". Jag hade inga pengar på mobilen så jag ringde inte och han borde skrivit varför om det var superviktigt tänkte jag så jag somnade om. Sen när jag  hade vaknat halv 6 i morse så kom det ett till sms: "Säg åt mamma att inte ringa och väcka mig, kom nyss hem från akuten" Gissa om jag vaknade riktigt då!! Ont i magen gick jag direkt till datorn och smsade(mobilt bredband) och frågade vad som hänt.
Men som tur var handlade det inte om han. Han hade följt med nån tjej dit som fått kramper i magen på fyllan. Och efter som att dom kom hem 5 så var inte jätte allvarligt i alla fall. Så hon sov när jag smsade han. Kändes skönt att andas ut!!

Nu ska jag till Emilia :)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0