Trött...

Har inte blivit mycket bloggande fast att jag varit hemma sen fredag.
Det är inte för än nu jag har satt mig vid datorn idag...
Jag var i alla fall hemma idag med magont, ryggont, huvudvärk och så trött och seg att jag somnar så fort jag blundar. Blää säger jag bara! Ryggen har nog varit jobbigast tror jag, men det blev bättre när jag tog på lite zon. Och den blev bättre för ett tag när jag och Emilia var ute på en promenad med hundarna nu på kvällen.
'
Just nu sitter jag och mamma och kollar på "Den hemlige miljonären". Rätt bra program faktiskt. Och nyss har vi kollat på "Sofias änglar". Man blir så tårögd av det programmet Så sorgligt...
'
Hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0