Äntligen helg!!

Jag säger bara äntligen helg!! Fem jobbiga mornar som börjar halv 6 har gått nu efter jullovet. Det ska verkligen bli skönt att få sova ut i morgon.
Igår åkte jag och Emilia ner på Koppjärk (gymmet i Rättvik) som har flyttat från centrum till ovanför Bowlingen. Det var i alla fall roligt, det var bra grejer och frääääscht. (tummen upp) I morgon ska vi förmodligen ner igen och då kanske det blir ett 3-månaderskort för mig. Men vi få se. Man måste ju ha en 18 år/äldre med sig när man köper.. Och det är dyrt, 1600 för ett sånt kort och 150 i medlemsavgift. Men jag får 500 av skolan i alla fall =D aja whatever...
Jag köpte även ett svart träningslinne på Stadium idag. Men ska beställa ett till, annat från hm + 3kvarts "byxor".

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0