Dance dance dance =0)

Då var praktiken för den här veckan över. Skönt!
I morgon bäre av till skolan blää'

Idag började i alla fall dansen igen! Som ni vet skulle jag jag köra på Strreetjazz 2, vilket jag gjorde också. Men det var lite för svårt -synd nog för den är as snygg!- så jag jag får ta en eller flera andra danser i stället. Akrobatisk och ragga är på söndagar till exempel. Ska prova båda på söndag tror jag ;) Akrobatisk har jag ju gått en termin. Och ragga är riktigt kul och man får skaka loss riktigt! ;D

Ha't bra ;D

Kommentarer
Postat av: anna

Åh, vad kul att du uppskattade tipset :} stor kram!

2011-01-28 @ 12:48:32
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: A B I R ♥ - ABIR.BLOGG.SE/

Hejsan du :)

Jag säljer billiga bloggdesigner för endast 20-35!! :)

Intresserad kolla mer på min blogg :)



såhär kan designerna se ut:

www.abirstest.blogg.se

eller så gör jag helt & hållet efter dina önskemål :)

2011-01-29 @ 14:14:42
URL: http://abir.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0