jaggillarinteskolangördu?

Skoldagen rent utav Söög. Ni vet ju redan från förra inlägget vad skolan hade och erbjuda idag. Kul va... Jag längtar till sportlovet redan! Nån som vet när Falun får lov?? x)
'
Emilia -som fortfarande har jullov- kom i alla fall hit när jag hade kommit hem, och stannade tills Familjen annorlunda var slut. =) Myys! Får se om vi hinner träffas i morgon, för jag tror nog att jag ska till farmor då. Men vi får se.
'
Just nu funderar jag starkt på att krypa ner i sängen och börja på en ny bok av min favoritförfattare(som också är typ den enda jag vet vem är xD) Lurlene McDaniel. Har nyss läst en seire på 5 böcker, men jag tror att det ska finnas en 6:a också, för det var så konstigt slut. aja,,,

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Godmorgon gumman :) <3

2011-01-11 @ 11:03:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0