Skidor

Sitter och kollar lite på damernas super-G. Har nyss kollat på sprintfinalerna där en svenska blev tvåa men p herrsidan blev det bara 4,5,6-platser... surt'
aja, i alla fall så ville jag åka till Mora för att köpa den där garderoben men det blev ju -såklart- inget med det. också surt.
Jag har fortfarande ont i halsen och kan inte träna eller nånting heller... Blääää!
Nej Usch vad jag låter negativ! Hoppas ni får en bra söndag! =) ( solsidan i kväll :D )
Hoppas också att mina kläder kommer i veckan.
'
Jag gillar att hålla på och göra om låtar på datorn men den här har jag bara ökat tempot och gjort hennes röst en högre tonart. (hon låter så gullig tycker jag haha)

Kommentarer
Postat av: amanda ♥

mysig blogg du har :)

2011-01-23 @ 19:24:55
URL: http://maaaandys.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0