3 Juli

God morgon! eller vad man ska säga. Jag vaknade för en timme sen. Super skönt att få sova ut riktigt!

Just sitter jag i köket och lyssnar på Melissa Horn och just nu är det låten "Lät du henne komma närmre" som spelas.
Gud vad jag längtar till konserten när jag lyssnar! Men vi får vänta i tio dagar till.

Haha jag drömde för resten om en av mina läsare inatt!! Hahah, hon bodde i en lägenhet på ett område i rättvik och sa att hon var bra på gitarrr och massa annat! haha...

Barbro var inte där när vi gick till levins igår (hon som äger det). Så vi får gå dit idag i stället... Jag blir lite irriterad faktiskt. Nej nu ska jag ta och skicka iväg ett sms till Emilia och se om hon är vaken!

Hörs sen pusshej!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0