Classic Caar Week

Nu ska jag snart sova i min säng. MIN säng!! Känns skönt att lägga sig i den igen.

Igår skulle ju jag och Emilia troligen ut på Rättvik. Och utgång blev det! Skitmycket folk och galet, sjukt... Så himla bra kväll blev det ju till slut! Hade ju Vanjas lägenhet för oss själva också :D
På tisdag blir det utgång med andra brudar. Taggar!
Får se om jag ska ut nå i morgon. Beror på nån stackare vill ut med mig ;) haha

Vet ni vad jag inte gillar? *AttSkämmaUtMigInförFolk,VilketJagTydligenÄrVäldigtBraPå...* ;) Tur jag inte är ensam då!;)

Har ingen bild från kvällen. Men det här skulle inte sitta helt fel! Ett varmt härligt skummbad med ljus...

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0