Ensen

Nu sitterjag på verandan i Ensen och har haft en toppen dag med Emilia! Sov hos henne i natt och åkte upp hit på förmiddan. Jag och pappa var ner till Rättvik och tog en supergod kulglass också.
Emilia kom upp hit på eftermiddagen i alla fall och det har blivit mycket sol och bad! Och mycket skratt åt vissa personer! hahah ;) Hon kommer hit snart igen :)

Klockan är kvart över nio och det är fortfarande supervarmt! Härligt!! Nu känns det som en riktigt sommar ska kännas! I morgon ska jag och Emilia troligtvis ut på CCW (Classic caar week) på kvällen. Och på tisdag tar jag med mig lite andra brudar på crusingen! Är riktigt taggad!!

I alla fall så har ni lite bilder här från gårdagen och dagen.

Erik ska följa med i båten :)


Jag tog en liten båttur med Tessan igår :)


Jag i onsdags på cykelturen i skogen :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0