Träning

Idag kände jag att det var dags för träning! Så jag satt i en Zumba skiva, å fan va drygt det var!! Så dansade jag lite hiphop efter. Så himla skönt att träna, och det är så kul träning också! Alla borde prova Zumba!

Jag gick upp kvarit i 8 och lämnade Erik vid 9. Drygt att gå upp så tidigt på lovet, men det är som ett litet sommarjobb att ha hand om han lite också :p Men mornarna är lite jobbiga i början hehe...
Senare vet jag inte vad jag ska gör riktigt. Nått ska jag väl hitta på. Jag har i alla fall varit duktig att städat köket och dammsugit på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

- det är toppen :D



tacktack :D



händer idag?

2011-07-04 @ 12:35:11
URL: http://nathalieek.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0